Walka o przetrwanie. Wszyscy są dla siebie przeciwnikami. Zwycięża ostatni żywy gracz.
Gracze zostają podzieleni na dwie drużyny a następnie umieszczeni po dwóch stronach pola. Zadaniem każdej z drużyn jest zdobycie flagi i dostarczenie jej do swojej bazy. Gra składa się z 3 rund, wygrywa drużyna która zdobędzie flagę 2 razy.
Gracze zostają podzieleni na dwie drużyny a następnie umieszczeni po dwóch stronach pola. Zadaniem każdej z drużyn jest zdobycie wszystkich skrzyń, które na początku rozgrywki zlokalizowane są na środku pola, w przypadku kiedy skrzynie zdobędą obydwie drużyny muszą one odbić pozostałe skrzynie z rąk przeciwników.
Gracze zostają podzieleni na dwa zespoły a jeden z uczestników zostaje VIP’em, którego drużyna musi bezpiecznie przetransportować z punktu 1 do 2. Po drodze czekają na nich pułapki zastawione przez przeciwników i ich wrogie oddziały. Gra kończy się w momencie kiedy VIP dotrze bezpiecznie do punktu przeznaczenia lub też zostanie on zabity.
Gracze zostają podzieleni na dwie drużyny: drużyna A broniąca radiostacji oraz B starająca się unieszkodliwić radiostację. Ponadto drużyna A zostaje podzielona na 2 zespoły; pierwszy rozpoczyna grę przy radiostacji, drugi jest wsparciem przybywającym na miejsce po ok 10 min. Drużyna B stara się unieszkodliwić zespół broniący radiostacji, a następnie unieszkodliwić radiostację, wykorzystując do tego zadania technika wyposażonego w niezbędne narzędzia. Jednocześnie drużyna B musi uważać na nadciągające wsparcie drużyny A, która będzie próbowała przeszkodzić w zniszczeniu urządzenia.
Gracze zostają podzieleni na 2 drużyny. Zwycięża drużyna, która wyeliminuje wszystkich graczy drużyny przeciwnej.
Gracze zostają podzieleni na 3 drużyny. Zwycięża drużyna, która wyeliminuje wszystkich graczy drużyn przeciwnych.
Gracze zostają podzieleni na dwie drużyny. Następnie zostaną umieszczeni po dwóch stronach pola. Zadaniem każdej z drużyn jest zdobycie większej ilości skrzyń, które na początku rozgrywki zlokalizowane są w różnych częściach pola. Wygrywa drużyna, która znajdzie i dostarczy do bazy więcej skrzyń.
Gracze zostają podzieleni na dwa zespoły, a jeden z uczestników zostaje zakładnikiem. Drużyna A więzi zakładnika, natomiast przeciwnicy próbują go odbić. Jednocześnie odbijający muszą dostarczyć broń zakładnikowi, aby ten mógł wziąć udział w walce. Gra kończy się w momencie kiedy zakładnik dotrze bezpiecznie do bazy drużyny B lub też wszyscy gracze z drużyny A zostaną zabici.
Konkurencja, w której będzie mierzony (może nawet limitowany) czas. Na środku pola znajduje się baza, w której będzie stacjonować jedna z drużyn i jej zadaniem zostanie utrzymanie się w fortecy przez jak najdłuższy czas . Druga drużyna w jak najszybszym czasie musi odbić „bazę”.
Zaprezentowane powyżej scenariusze to tylko nasze propozycje, wciąż wymyślamy nowe, ale przede wszystkim jesteśmy elastyczni i otwarci na Państwa pomysły.